I.Boice | Iranian Boice Community


2014.11.20

jyheffect89Day day up’s MC Wang Han finally becoming a daddy! I feel happy for him after hearing this news! Congrats congrats! Hope I can congratulate him personally next time.

مجری برنامه تلویزیونی Day day up وانگ هان بلاخره پدر شد! من احساس خوشحالی کردم براش بعد از شنیدن این خبر! تبریک تبریک! امیدوارم بتونم دفعهی بعد خودم شخصا بهش تبریک بگم.

 



نظرات شما عزیزان:

رز
ساعت14:49---4 آذر 1393
پوران جون خودتو عصبانی نکن
گفتم دوستان تفسیر کردن نه طفلی یونگی
پاسخ: ^ـ* گفتم یونگ هم در جریان باشه :)))))


رز
ساعت18:05---3 آذر 1393
فک کنم منظور مینهی بابا اینقدر هول بود یه چیز دیگه نوشته طفلی بچه یه تبریک ساده گفت دوستان چجور تفسیر کردن یونگ هوس بچه کرده
پاسخ: شکر میخوره هوس بچه کنه :))))))))


minhi
ساعت0:12---1 آذر 1393
فک کنم یونگ ازیناس که اگهبا بشه میگه به زنم نگید میخوام عافلگیرش کنم
پاسخ: اگه چی بشه؟


houra
ساعت19:38---30 آبان 1393
فكر كنم خودش عاشق اينه كه زودتر پدر بشه بشه بابا يونگيبراي همينه كه از بچه دار شدن يكي ديگه انقدر خوشحال شده اخي فعلا كه زنم نداره چه برسه به بچه مادراي گرام باز كجان بچه از دست رفت
پاسخ:نه! زن میخواد چیکار :| مامان های عزیز بیخیال! فعلا باید روی البوم سولوش کار کنه !!!!


Nikoo
ساعت18:48---30 آبان 1393
عاشق اين عكساييم كه ميزاره كه هيچ فرقيم باهم ندار
پاسخ: :))))


رز
ساعت12:45---30 آبان 1393
سلام ممنون پوران جون};-
کی یونگ پدر میشه ما بهش تبریک بگیم
پاسخ:سلام عزیزم خواهش میکنم! نمیتونم تصور کنم یونگ بابا بشه خخخخخ :)))))))))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: پنج شنبه 29 آبان 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com